lördag

ååhh, heelg!!! feta skönt!

igår fredag, hade vi matte prov i skolan. kändes ett tag som det gick bra men sen efter så kändes det inte lika bra längre. men vi får se vad det blir för betyg. hoppas på ganska bra iallfall.
på kvällen spela vi cup! det var hur jävla kul som helst! helt underbart. asså vilket pepp vi hade. vilket spel! i gruppen kom vi tvåa. vann två matcher och spela en lika, där det laget vi mötte gjorde ett ogiltigt mål egentligen för målvakten kasta in bollen i vårat mål utan att det nudda någon och så får man inte göra men det tjocka blinda fitt domaren vi hade tyckte att den nudda någon (han var köpt) så han bedömde mål.
men vi fick iallfall spela om 3-4 pris och där var det en jämn och hård match. vi förlorade tyvärr med 1-0 men vi hade riktigt kul ändå. plus att det lag som vann allt var det lag vi spelat lika mot och vi var det enda lag som INTE förlorade mot dem i hela turneringen:) vi e fett bäst!
jag blev förövrigt fälld några gånger och fick några vackra brännsår på knät, sen gjorde jag två asist också :)
lisa vrickade foten i första matchen och kunde inte spela mer. jag tyckte väldigt synd om henne! hoppas att foten känns bättre snart och att du kan joina romme!!!

idag, lördag, har jag bowlat med snuttisar och fått en tumme som ser ut som en korv. sen shoppade vi lite också och jag har införskaffat ett nytt linne/tröja (vet intevad jag ska kalla det) och ett stort midjeskärp från gina tricot. skulle ha köpt en fashion against aids tröja på HM men de var slut :( men jag ger inte upp min kamp för en sån tröja så vänta bara!! :)
sen har jag börjat fixa med min nya MP3!! jag har lagt in två låtar och en film :) hahaha, bra början va? ;)  men jag ska nog fylla den lite till (dock inte helt för det är ju inget kul första dagarna lixom) och så har jag faktiskt städat mitt rum :)

hoppas er helg också har varit och blir bra :) det har/ blir min iallfall. eller blir vet jag inte än, men det lär vi se.
nu ska jag äta massa godis och bli tjockis och titta på filmsich med mammisch :)

see youa
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bea

nej. min helg har sugit apanus! Jag har legat och hostat, snuvat, vridit mig, knaprat alvedon och sån skit. Saknar dig! Och, Jag älskar dig!

2008-02-10 @ 11:06:12
URL: http://browneyed.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0