en månad sen

idag e de exakt en månad sen Heath Ledger dog. det känns som om det var i förra veckan. tiden går verkligen snabbt nu. alldelles för snabbt faktiskt.
kan inte allt bara lugna ner sig till det tempo det var när man va liten? så skönt det skulle vara då.
så skönt...

plus att jag vet inte om jag vill längre....ska tänka. men antagligen blir det inte nåt annrolunda. men det skulle vara så skönt att få stanna. men vi får se...

smärta...


vad ska jag göra åt det andra då? fem låtar lixom...jag har inte det....

pusspuss

ps. dagens visdomsord "spank me to the floor and olla mitt låår" just so you know.
love <3

Kommentarer
Postat av: emma

aw, friidis, tiden går fortare och fortare.. undrar hur långsamt det egenltigen gick när man var liten pluttis? :P

fem låtar, btw?? vadå? haha, ditt motto ;D haha, ugo girl :D

2008-02-22 @ 18:55:15
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0