fem dagar till jul...


jag och charlie (kusin) för tre jular sen!

...och jag har inga julkänslor kvar. de fanns där i början, när allt börja med å sätta upp adventsljusstakar och se hur ännu en dag brann ner på nedräkningsljuset från mamma. men sen dog de. vet inte om det va för allt i skolan, som faktiskt också innehöll julmys, eller om jag bara tappa allt av andra anledningar. nu har jag iallafall nada kvar och det svenska vintervädret hjälper ju inte till.
idag ska vi nog köpa gran iallafall så, jaa hoppas på att det kommer tillbaka lite nu iallafall.
håller på o fixqar med julklappar också, spanat in kontot efter ett antal dagar av inhandling, och jag måste säga att julen tär på en :S shitt....
men men, nog om det.
idag vare julavsluting och jag måste säga att lärarna var ju bäst! ååh, hahah fyfan va vi garva<3
sen så va vi å fika och kväll blire asnice!
omorrn ere mini julafton med änglar och sen ska jag fota min kussenusse också.

så fulltupphelg!

ska snart uppdatera mer. ska verkligen börja skärpa mig :)

pussinuss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0