tjoho

snart ännu en vecka slut. asså tiden går verkligen overkligt fort. lite läskigt faktiskt!
den här veckan har jag, än så länge, hunnit haft ett nationellt prov (engelska skriva) gick väl hyffsat...får se. sen så har jag fått veta resultatet för nationella hör&läs förståelsen också engelska, men det håller jag för mig själv. sen så har jag spelat en match, vilket va kul o få röra lite på benen lixom. vi vann med 2-0 riktigt kul :)
sen så har det ju varit en massa födelsedagsbarn, april verkar vara en populär månad att föda barn i ;)
min lillebror-18, min kussenusse-18, sabbis-16, lisa t-16 så...GRATTISGRATTISGRATTISSSSI!!!!!! och ännu fler är på gång. nästa vecka fyller fler nussepussar år :)

och min lillepapps fyller år imorrn så nu ska jag o mamma kila vidare o se vad vi kan finna till honom. sen så ska jag kanske kika lite på mina prelemenäraresultat för gymnasievalet!!! nervöööss!!!

hihi

pusspuss

image108 sabina, grattiiiss!!!! <3
image109 lisa Grattiiss<3
pusspuss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0