tisdah

mm, tisdag. en av mina hatdagar, guess why? teknik! usch, dt suger verkligen. hatar dt mer än franska, och det är svårt att slå...
drog hem efter matten, fick juh dt bara man skrev hemma på so:n. och det gjorde jag aaabsolut hosthost! nu hör jag min bror göra konstiga ljud inifrån sitt rum...låter som han sjunger med en mick nerstucken i halsen samtidigt som den spelar in??? öh? e man sådär när man ska fylla arton? ;P btw, ere nån som har lite ideer på vda jag kan ge honom? asså jag har lite saker men vill ha mer, och de ska vara lite speciella....inte t-shirts eller så utan mer...speciella.. ideer? jatack :)
men iallafall. jag har då inte skrivti på so.n men jag bryr mig inte. får fixa det när mamma kmr hem vilket är då...imorrn. men vi har ju till nästa vecka så dt e chilll. o så e vi lediga på torsdag, tack gode gud!! så sjuukt skötn! fast det är synd o missa bild o slöjd, dels öfr attt jag gillar ämnena och, jag har missat typ alla de lektionerna de senaste....mååånga veckorna. så de...ja, måste lixom höja lite. men vi får se.

har iallafall gtt o dragit på en häämsk huvudvärk och illamående hela dan...o så börjar min hals göra ont plus att jag hostar mkt igen. inte kul! vill inte bli sjuk igen! :( får keka mkt apelsinos o sambucol...hmmmm

pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

hahah, man kan ju säga att det syns att tek. inte är ditt favvo ämne :D ahahh. NO! bli inte sjuk! lämna mig inte i detta tråkiga sverige.. :P

svar: haha, ja, men träffa hnm o så blir ni bara så där liksom tsm, goodie goodie, då kan väl du ta med mig på alla fina galor som du får gå på?! ^^ *blink, blink :D ahahh. du är nog inte ensam om att dräggla efter hnm om man säger så, typ hela världen gör ju det.. :P sorry å klampa ner på dina drömmar, fast drömma kan man ju alltid ;D

/

2008-04-08 @ 22:18:57
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0