oj, hejsan där!

wooow, de va längesen man va här! wazzup med blogg + webblogg lixom? inte funka, right? men nu verkar ju allt bra.

mitt lov kan jag berätta blev lite av en besvikelse (ganska stor sådan) skulle ju dragit till Hemsedal (<3) men blev sjuk och tillbringade därför mitt lov att ta mig mellan soffan och sängen. inte kul alls. tog en tur till nacka sjukhus också (känner mig som en lite stammis där nu) och fick veta anledningen till mitt hostande (sen sportlovet). har ett LÅÅÅNGVAARIIITTT virus i luftstrupen. är somsagt väääldigt seegt att få bort. är även förkyld och ont i halsen. och hade feber :/ men nu e den borta iallafall :)
lite jobbigt för jag har varken haft smak eller luktsinne på typ...två veckor? help! lite kusligt faktiskt :S
men iallafall. mitt lov. inte så kul. fast jag fick (eller halft fick, betalade hälften faktiskt) en SKINNJACKA!!! YES! my new love lixom ;) haha
den e jäätte fin, fast lite tajt men den skulle va de sa killen i affären (som både jag och mammasen tyckte va vääldigt snygisch, fast mamma sa att jag kunde få han. e lite mer min ålder plus att hon har ju pappasen ;) haha

o så skolan igen då. va väl sådär. börja ju veckan (eller på tisdagen då) med matteprovisch. inte så kul, men kändes ändå ganska okej. får väl se. känner att efter alla lov och ledigheter har min stress och ingivelse i skolan och allt plugg försvunnit lite lätt. lixom att jag inte bryr mis så mkt längre...lite konstigt och jobbigt :S vill juh inte sänka mig precis, fast gärna höja lite :) men vi får se. drygt sex veckor av jobb kvar, det ska vi nog klara. RIGHT? :)
o så får vi fint besök på sönda o lite framåt nästa vecka. nämligen en av mina engelskakussenussar, Camilla! hon kmr hit med lite jobbmänniskor, bl.a. hennes chef (help) de ska typ checka lite svenska band som de kan skriva om. tycker hon e lite cool faktiskt ;) men det tycker jag att jag får tycka, hon e ju lixom det. men men. jag e också ganska cool. och ni med! så nu vet ni det :)

men nu ska jag försöka skriva om lite av min franska uppsatts som blev lite failed....uupps :/
jaja, önska mig lycka till.

pussinuss <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0