jag vet, det blir samma inlägg som på andra...orkade tyvärr inte mer

måndan vare slut. inte hänt så mkt. hade extra lång lunche så moi, emms, beis, lisi, jessis, o tove drog till forum o keka. ja o beis käka SUSHI!!! åååh, vad jag älskar SUSHI!! o så jävla kul o äta med pinnar, jag vet, konstig humro ;P fast de e lite jobbigt att de inte luktar så gott som jessi påminde om när hon kleta in sina sushiga fingrar i min feja ;P haha remmeber?

å så e ja o broder ensamma hemma. enda till imorrn :) haha. mamma e i tyskland och pappa påväg till typ luleååå??
soo, nån som e sugen på mega röj fecke? :) haha

pusspuss

idag va vädret trååkigt, vill ha soool!!! o sommarlov o pojkvän o ett bra gymnasium o en bra sångröst o ja, mer!

image99
pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0