hej

har ingen kul tid just nu. bara massa sjuk. blir typ aldrig frsik, men som jag skrev förut så har jag juh mitt kära långvariga luftstrupsvirus soo, inte mkt at tgöra :/
idag hade vi engelska nationella B1 & B2 (och som malin sa, inte bananerna i pyjamas). hör och läsförståelse helt enkelt. läsförståelsen gick helt okej, lite klurigt med nåra saker men det löste jag med lite magi. hör va lite svårare. va lixom liite svårt att höra när de pratar i riktigengelskasnacktakt, med andra ord, raketfart. men jag löste lite där också med magi. dock inte lika mkt. men det får vara. blir som det blir. har förövrigt feber så jag gick hem efter proven. vet att jag verkade ganska pigg men jag försöker faktiskt att intala mig sjävla att jag e frisk, att jag mår helt bra och att jag orkar. men man ska inte alltid tro på vad man ser. idag ville jag vara frisk, ville absolut inte gå hem, men går man runt och fryser/svettas så e de inte så kul o hänga kvar i skolan. plus att huvet höll på o explodera så sjukdomen vann och jag gav upp. vill nu bara bli frisk så jag kan få vara glad på heltid igen. (fast jag måste medge att dte va lite skönt att komma hem tidigt, men vem tycker inte det?)

ska nog gå och lägga mig i soffan igen och kanske tycka lite synd om mig själv. eller så orkar jag inte med mer självömkan utan sätter på nån riktigt bra film och låtsas, än en gång, att jag är helt frisk och kry. får se.

hoppas ni får en ritkgit bra helg!
pusspusspuss

image98 låt mig bli frisk, låt mig få sommar, låt mig få ha kul, låt mig få lov, låt mig få det jag vill ha <3

Kommentarer
Postat av: Bea

jag klandrar inte dig som gick hem. tycker mer synd om dig som måste stå ut med att va sjuk så länge. älskar dig... atomfysiken var bajs bara så du vet...
du missa typ inget speciellt förutom att jag knäckte revben på plastdockor... älskar dig iaf. trevlig helg. hoppas jag.

(ps, lagt upp massa bilder på facebook från us)
puss

2008-04-04 @ 22:55:12
URL: http://browneyed.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0