fredag

ida vare skola som vanligt. kändes lite strange efter torsdagens paus. läs om torsdagen här
men iallafall. jag skulle hem till little jessiiiiii idaaag :) längtat jätte mkt eftet det!! och särskilt när jag va sjuk förra gången. så äntligen fick jag träda in i den underbara flickans hem:) dt va jätte mysigt!!
vi titta på film massamassa najs o keka godiis o chips och skapa vår egna dip som blev jätte good. vi titta på kläder o prata o möösss!!! ååh,de va jätte kul! o så prata vi med sabinis i telefon, massamassa för hon va nervööös :)
men sen skulle jag hem och det var inte kul :/ o nu e jag hemma o de e inte heller kul :/ suck!
men ikväll ska det tittas på Brolle (<3) o imorrn ere maatch! vi ska sppööööa ÖRBY!! :) jipiii

have a naajs helg
massa puss o kärlek <33


image101 bara för att jag älskar dig en massamycket och att du betyder så massamassa mycket för mig!!! älskar dig <333

(ursäkta mitt konstiga skrivsett denna dag, men jag e lite konstig just nu...)

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0