varför kan jag inte?

varför kan jag inte bara få klara av det? jag vill ju så gärna, men direkt när jag tänker på det känns det bara som om jag ska spy. jag vill så gärna kunna! att stå där, sjunga, spela eller vad jag nu vill göra, och bara kunna klara av det, utan att behöva darra som en värsta 1000 åring, eller må illa så att jag nästan spyr. vad kan jag göra för att klara av det? allt skulle bli så mkt lättare inom de områdena om jag bara känner att jag klarar av det, för jag vill så gärna. jag kan fan inte ens göra det inför familjen utan att darra som en dåre!
vill kunna stå där som alla andra. man märker inte om de e nervösa. de säger det, men inget syns juh! ni klara det så himla bra, ni e ehelt enkelt bäst och alla älskar det. men jag kan inte...
hemma kan jag. där kan jag springa runt och känna mig fri och tänka "yes! jag klarar det, det här är det jag ska göra!" men sen när jag väl står där, där framme med allas blickar på en, då försvinner känslan och en ny sätter sig överallt i hela kroppen! jag vill så gärna!

Snälla någon, Hjälp mig!!


varför kan jag inte?        :'(


Kommentarer
Postat av: vev

Tro på dig själv, om du så måste så inbilla dig att du klarar det. SÅ kan jag garantera att du klarar det.

2007-12-29 @ 00:00:07
URL: http://vev.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0