söndag

jag vet inte var jag har dig längre...du förklarade så bra förra veckan och jag förstod men nu tjatar du bara om att jag ska hjälpa dig?! jag vill men fattar inte hur, och nu säger du att du inte...varför kan du inte bara snacka klarspråk så man fattar?!
jag vill bara veta vad du håller på med egentligen! om jag kan lita på att allt du säger är sant eller om du bara driver med mig? kan du inte nånsin förklara vad som händer i ditt liv så jag kan fatta?
men du måste också fatt att jag inte kan göra det du vill alltid. jag kan inte komma springande till dig! jag vill och försöker men det går inte alltid. det måste du inse...

vem är du egentligen?

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0