onsdag

hejhhejhhej :)

har haft en riktigt nice dag. hade SV. redovisning som kanske inte gick bäst för mig, men jag försökte iallfall. sen va de NO prov som jag tyckte gick riktigt nice.... faktiskt. kanske lite fel men de får vi kolla sen när vi får tillbaka dem :)
fick även veta att allas kära malin ska börja jobba heltid nästa termin så vi kanske kan fixa en dag då vi slutar 2!!!! fatta va skönt. visst, en sovmorgon går bort, väldigt trisst och jobbigt för en sån morgonseg människa som jag, men att sluuta 2 är typ himmelriket så jag tror att jag kanske kan klara mig. frå fundera lite på det.
sen va de ledarutbildning, som jag för övrigt var väldigt stolt över mig själv att gå på. har varit lite slarvig att komma men nu ska de bli ändringar för de e verkligen kul där!
under "lektionen" flumma vi mest och sen va de klättring, som jag ej var med på, men jag kuta runt och hade riktigt kul med Lisa, Alicia, Jessica, Mirre och en skönd dude som heter Sebastian (tror jag)
fick också veta att Mirre ska dra till Halmstad (tror jag) för att gå intensiv körkortskurs i två veckor och jag kommer inte se henne förrns i vår igen :( saknad!! vi fråga varför hon drar så långt bort för att ta körkort o då sa hon: "att på en intensivkurs så får de kortet direkt sen" och hon var atagligen angelägen om att få kortet så vi godtog hennes ursäkt :)
kommer lite pics, men hinner inte lägga upp dem idag tyvärr, för jag ska duscha o rinag lite samtal o så sova innan det är för sent. men men...dom försvinner juh inte ;)

så, ha de så bra mina älsklingar
puusspuuuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0