onsdag

hejh

idag va dan skit. okej, allt va inte skit, de fanns stunder då jag var glad men den dåliga känslan låg endå där...
jag vakna med skit ont i huvet och försvann inte under hela dan fast jag tog två alvedon på morgonen, en efter gympan och en när jag kom hem :( sen så vakna jag typ på fel sida också...
o när vi skulle ha sv. redovisning kände jag mig jätte duktig att jag kommit ihåg o ta med mig filmen. o så när vi skulle sätta på den så vi kunde ha redovisningen så låg inte skivan där i!!! fan, så jävla typiskt mig!
så nu sitter jag här. deprimerad, trött och med dunkande huvudvärk i mitt stora duntäcke med mina nya skolbyxor. hoppas dan imorrn blir bättre.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: browneyed

...Typiskt dig my ass! Du är alltid ordningssam och bra på allt. Du är bra frida, du måste bara ha tillit i dig ibland. :/

fattar hur det känns att vara det du är nu. Älskar dig, hoppas du förstår att jag gör det. puss puss vännen, krya på dig! snälla!

2007-11-21 @ 20:01:35
URL: http://browneyed.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0