Lördag

hejh

igår åkte ja hem till mina små kussar o sov där. tyckte lite synd om carrolinen som duscha o sminka sig o allt sånt för att hon skulle träffa en kompis (fast hon va trött) o så när de skulle träffas så ringde kompisen o sa att hon inte orka. då blev carrolinen lite lessen i ögat, men då kunde hon va med oss istället :)
vi titta på 3 filmen av fem som vi alltid tittar på innan 4H, haha de e vääldigt lika varandra. ganska dåligt gjorda, och ganska sumpiga men sååå skööna :) haha
på 4H va de ganska lugnt faktiskt, fast ingen skymt av lilla åke :( saknar honom!!! :'(
men nu e jag hemma igen o ska snart sova för jag sov typ 5,5 h i natt o e baajsa trött efter en hel dags hårt slit. fast inte sova riiktigt än, de e ju faaktiskt helg :)

pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0