lördag

hejhe

mm, lörda! fan va skönt! bad mamma väcka mig vid 10 men sov till halv 12.
mitt ena hål i höger öra har börjat vara igen och svullnat upp :S inte kul! mamma tror de beror på att ja e förkyld...hoppas de e bara de för jag vill verkligen ha kvar hålen.
lyssnat hela dan på dreamgirls soundtracket och soundtracket från hairspray :) fan va bra de e asså :) hihi sitter o försöker sjunga med men såklart låter de absolut inte likadant som när de sjunger... :( menmen
hade fotboll också. vi sprang mycke o jag blev väldigt glad när jag märkte att de inte gjorde så jätte ont i ryggen efter ett tag, fast det ligger där nästan hela tiden... gjorde ganska ont när jag råka skjuta, var inte bra :(

(borde jag ringa...??) vet inte om jag orkar men egentligen borde jag... jaja ska tänka på saken...

men nu ska jag vidare pusspuss
 

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0