tisdag

heejheej

så, två sketna dagar kvar i skolan, två borta. de här senaste dagarna har vi typ inte gjort nåt i skolan....känns ganska meningslöst :S men man får juh va med en massa människor man älskar så vad gör man inte :)
så, nu är det iallafall tisdag. exakt sex dagar kvar till julafton. jag hoppas ni har köpt en massa julklappar, det har iallafall jag. en massa. och iår har jag köpt från mitt kort så jag kan riktigt checka hur mkt jag köper för och jag ska säga er att det inte är lite. har än så länge bara köpt till mina älskade vänner och redan har det gått åt ganska mkt ;) men vad gör man inte för de man älskar? juste!
o så har min gudmor och hennes ena barn varit här på en kort fika. hon lämnade en vääldigt försenad födelsedagspresent och en försenad konfa present och en tidig julklapp ;) konfa presensten var ett underbart armband med ihopflätade hjärtan i guld som glittrar!! så otroligt vackert!!!! TACK :)
sen försvann min mamma iväg för att lämna ett paket blöjor till familjen Conrad som tydligen hela familjen ligger i influensa!!!!! stackare!!! :( och lisa sa bara att de var förkylda. hoppas verkligen de mår bättre snart och lisa, hoppas du kommer på torsdag!!!
men iallafall, när moder kom hem hörde man att hon inte var ensam och när hon öppnade ytterdörren kom älskade lilla Douglas in genom dörren!!!!! ååh, han är så underbart söt och mojsig :) hahah. och mamma sa att han skulle stanna hos oss i natt, JIPPII!!!!!!! sötisch Douglas.

o så har jag en underbar bror ska jag säga er. han är så mojsig han också. han hjälper mig med att försöka fixa lite saker och han anstränger sig verkligen!!! han är jätte snäll. visst, klart vi bråkar ibland men det slår ändå inte när vi är snälla och hjälpsamma mot varandra. fast jag stör mig lite på att han ska åka omkring i sin j*vla rullstol i hela huset och ropa "jag är handikappad!". han låna rullstolen av nån sjukavdelning nånstans för att dom ska ha den i en redovisning imorrn i skolan. och då var han såklart tvungen att ha med den hem och åka omkring me den över allt!!! han var till och med nära på att förstöra Beas julklapp!!! nog är han snäll alltid men han måste vara lite försiktigare ;) hihi

men nu ska vi äta så, pusspuss på er alla


<-- jag och bror (vääldigt småå)
<-- sötisch Dogge

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0