tesstiss

HItta den på ebbas blogg

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
mmm

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
oh, öh, sånna där goda droppar och andra saker :)

Vad åt du senast?
En mandarin

Har du fått någon komplimang i dag?
nopp

Har du varit med i en rättegång?
no, eller asså typ...

Är du polare med grannarna?

aa :)

Vilket språk pratar din mamma? 
hmm...Svenska, engelska, lite franska o bebisspråk haha ;P

Vilka länder har du bott i? 
Swedan

Senaste piercingen?
två till hål i öronen, men vill gärna ha fler i öronen, i ögonbrynet och kanske naveln :)

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?

tror de va i söndas på väg från Liidingö

Gay?
Nepps

Har du något husdjur?
 
räknas brorsan?

Har du täckt någons hus med toapapper?
Höhö tror inte de
 
Har du varit på stranden? 
näää... döh! klart jag har, mitt andra hem ;)

Minns du din/dina musiklärares namn?

självissklartiss, Holken och Danne

Hur bra är din syn?
kommit fram till att den e ganska bra

Har du varit på ett party?
oh yes i have :)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 
nja, kanske plast :) men hellre delfiner

Har du varit utomlands?
jappjappjaap

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

de tror ja nog

Var är dina syskon just nu? 
vid datan, min kanske...an håller på o hjälper mig med mitt virus :S älskar ma brotha, hihi

Vad var den senaste drömmen som du minns? 
oj, senaste....kmr inte ihåg ;P

Vem ringde dig senast?
min sjukgymnast

Vilken tid gick du upp i morse?

först 07:00 sen 11.00

Vad ska du göra i helgen?
LUCIA KONSERTER :)

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? 
vi får skjuts jag väntas i er korridor.

När var du riktigt sjuk senast?
riktigt sjuk....just nu e jag lite sjuk men riktigt sjuk för ett tag sen.

När såg du en kändis senast? Vem var det?
tittar på kändisar just nu på TV :)

Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka, pyjamas brallor ;)

Har du färgade linser?

noop, fast skulle vilja ha rosa!

Vad gjorde du klockan två i natt?
sov hoppas jag

Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av min väckarklocka...

Vad ska du göra efter det här?
fixa till lite varmt vatten med honung och en huvudverkstablett

pusspuss

Kommentarer
Postat av: browneyed

hahaha

Har du något husdjur?
räknas brorsan?

älskar dig! puss puss, bli FRISK

2007-12-04 @ 19:59:02
URL: http://browneyed.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0