Söndag, Igen

tjenaremors

så nu vad de söndag, som de varit ett tag. vi va hos farmor o farfar o städa o plocka fram julsaker. jag sa ju att jag skulle låta städningen falla på tha parents men...jag va lite snäll o hjälpte till. carry, clean, smile and have fun!
de va riktigt nice faktiskt. ja o susanna skulle städa golvet i stora badrummet så vi satte oss på tvättmaskinen tog tag i moppen och satte igång...kompanjerade av min mobils vackra musik ;) hahaha! sen ställde jag mig upp, tog tag i moppen och körde ett litet solo medan Felix tittade skräckslaget på mig. " vaddå var de inte fint?" ....inget svar, bara en blick och sedan sprang han iväg...hmmm...borde kanske fundera på att inte köra solo igen för tydligen var jag inte så bra, i felix öron. eller så va det kanske fel låt? hmm...ska fundera på det.  men susanna sa iallafall att det var: "riiiktigt snyyygt!" hahah *not*

pusspuss


image33 + image34+ image35 = inte så bra kombination

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0