R.I.P Morfar <3

hejh

igår, lördag, skulle min morfar ha fyllt 84 år. han dog i prostatacancer 2003 och har varit stort saknad sen dess.
jag saknar honom verkligen så otroligt mycket!!!! önskar att han fortfarande var här.
saknar när han spelade fotboll med mig och sa alltid att "det spelar ingen roll hur lång sats du tar inför ett skott" när jag sprang flera meter iväg från bollen innan jag skulle skjuta på honom i målet. eller när viktor och jag jagade fjärilar med håv och fick morfars huvud där istället. eller när han dök från bryggan på stäk, förbi alla läskiga och äckliga växter. eller när han alltid var så snäll. eller när han snarkade på natten (dock inte högre än mormor ;))
Morfar, jag hoppas du har det bra där uppe och du ska veta att vi tänker på dig och saknar dig!!!!

MORFAR

puss på er och särskilt på Mormor och Morfar <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0