lördag

hejhhejh

idag är det lördag!!! guud va skönt ;) haha! äntligen lite tid då man inte har en massa saker att göra, förutom vissa saker. jag o mamma drog till Sickla relativt tidigt vilket var lite jobbigt, men vill man hitta saker i god tid så vill man. vi skulle leta lite konsertisklädis till moi inför alla lucia konserter och vi hittade...lite mer ;). tillslut kom vi däifrån med ett par skor, en tröja, en klänning (julklapp) fem par trosor (julklapp) massa saker till viktor (julklappar)  plus en massa mer saker som jag nu önkskar mig:) men så blir det lätt. hihi
sen va det dags för GIG. det var lätt kaosit i början. stället där vi skulle träffa alla fanns tydligen inte längre och då blev allt lite rörigt. men tillslut kom alla fram. sen va det dags för uppsjugning och då fanns det tydligen bara två första sopraner, jag och lisa. men som tur var joinade några snälla andra sopraner oss så vi inte var helt ensamma. men allt blev ändå lite kaos och vi skrattade till lite när vi inte riktigt klarade vår stämma och då var alla direkt på oss. förlåt, men vi hade det inte så enkelt. vi gjorde så bra vi kunde och resultatet var ju ganska lyckat om man ska lyssna på alla som lyssnade på oss. men alla var lite stressade och vääldigt varma så man kan väll förlåta de.

men nu ska jag va med mamma och sätta upp adventsljusstakarna och imorrn är det första advent! :) hihi
så glad första advent i förskott ;)

skriver kanske nåt senare men än så länge: från mig till er alla....Pusspuss

 Nacka musikklasser i Berwaldhallen. Lite större format än vad det var idag. men snart är vi där igen, ska bli riktigt kul :)

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0