idag

hej

nu sitter jag här, förkyld och med migrän. trött och sliten. ledsen.
igår var nämligen sista julkonserten. helt sista, ever, med nacka musikklasser. helt sjukt att vi slutar nian snart. helt pissigt stört tråkigt! jag vill inte lämna alla underbara människor. jag vill inte lämna den underbara musiken. jag vill inte lämna de sköna lärarna. jag vill inte!!!! kan man inte bara få....ja, jag vet inte. men en sak är klar.
JAG VILL INTE!!!!

sen undrar jag en till sak. har jag gjort nåt fel? alla verkar bara....sura? eller det känns så. fast jag har aldrig varit duktig på att tyda sånt. men om det är nåt jag har gjort och om det finns nåt jag kan göra för att göra om det, så säg det till mig nu!!!! snälla....
snälla....

puwss

Kommentarer
Postat av: browneyed

Aa.. asså, jag är jätte sur på dig frida.... Du måste förstå att du inte ska ta det personligt, men du... du tog faktiskt den platsen jag skulle stå på när vi dansade... och nu.... skojar jag bara med dig. Jag hoppas du inte tycker att jag är sur, kanske kort stubin och lite allmänt.. trött på skolan och bullshit!

Kolla din edu mail. har skickat en inbjudan till torsdag där.
puss, älskar dig!

2007-12-14 @ 18:53:15
URL: http://browneyed.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0