fredag

tjenaremors där

vakna hemma hos bea efter en rolig natts äventyr ;) ("läs mer om på mitt andra jag ")
därefter bar det av till stan där vi först såg en liten människa som ser vääldigt bra ut men som sedan träffa en annan människa men och eller haha saksamma ;P
iallafall, i stan träffa jag och bea min mor som var på julshopping dags! så vi sprang omkring först på Åhlens och sen skulle bea träffa sin mor och jag och mamma var kvar på Åhlens länge. sen så sprang vi över till gallerian och fortsatte spana presenter och där mötte vi papa! sen bar det av till gamla stan och presenter till bror och efter det hela vägen hem för att hämta bilen och åka till forum. lite mer julklappsshoping och sen så vidare till Sickla för att köpa gran och lite mat. sen tog vi en sväng till lisa och bea för att lämna och hämta saker och sedan hem. då hade jag ätit en macka och tre mandariner på hela dan och var vääldigt trött. men så blir det lätt precis innan jul, och fast det är så jobbigt så är det ju så underbart kul :)
men det var lite konstigt när vi skulle köpa gran för det gick så fort... asså jag och min familj brukar ta låång tid på oss att hitta en gran. vi jämför och åker till olika ställen. men den här gången så svängde vi in vid sickla och när vi steg ur bilen så såg vi granen, alltså den granen på långt håll. vi kom fram och "den här ska vi ha". jag blev lite orolig för det kunde inte stämma. det kan ha varit för att alla var vääldigt trötta och hungriga, men ändå. så snabbt? :S jag blev lite orolig så jag var tvungen att gå omkring lite mer bland granarna och snigga på dofterna, kolla på storlekarna och be mina päron jämför deras gran med lite andra. men inte så lång stund efter så blev det iallafall "den granen". men det var inte så hemskt, för den granen är vääldigt fin!!! En Kungsgran som är riktigt fin. så i år kanske det var ett sånt år då allt stämmer. att granen kommer till en och inte tvärtom. att man får en massa presenter som man vill ha. och att man får tillbringa en massa tid med de man älskar mest i världen. jag hoppas verkligen det blir en sån jul för det vore underbart efter en väldigt hård och körig höst.
men vi får väl se och hoppas på det bästa :)

nu ska jag vidare och försöka se om vi kanske kan göra lite kola innan päronen slocknar i soffan.

inte att förglömma, när jag kom hem låg det en julklapp i min brevlåda från en viss person. men jag får inte veta vad det är förrns på måndag (julafton om ni inte visste det) för jag lovade personen att inte tjuvkika...:S hjälp!! jag kommer krevera hahahahahaha

pusspuss på er allihopa <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad heter din andra blogg?

2007-12-22 @ 20:01:44
URL: http://lifeoflowlow.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0