fredag

sitter nu här
med musik dånande ur högtalarna
funderar
vad gör jag egentligen
vet inte
en massa saker
en massa saker
dåliga
bra
men vad egentligen?

vad ska det bli av mig
något
inget
eller
kanske
allt

vet inte....

titta nyss på legally blond, en vääldigt rolig och skön film
Reese Witherspoon, välidgt duktig
kom även på att killen hon förlovar/gifter sig med i slutet är Chase Kelso (Luke Wilson) från That 70 show. haha, har sett filmen as många gången förut men aldrig tänkt på det. men iallafall.
haha

vet att jag är sämst på att ladda upp bilder jag sagt att jag ska ladda upp, men jag har inte laddat dem ur kameran än.. men de kommer ;)



pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0