Fredag

hejhhejhhej :)

så, nu va det då dags, den första sista julkonserten är förbi. sorgligt, men otroligt kul att stå där och sjunga :) kommer verkligen sakna det, kanske inte alla jobbiga rep innan med stressade lärare och störiga elever, men ändå den speciella kännslan som alltid finns där. för bakom all stress, störighet och falska toner så är allting ändå bara så jävla underbart! det är verkligen det!
vill bara säga att det var otroligt kul och underbart :) lite pics kommer senare för jag kan ju inte ladda upp dem på min mors dator och min har ju virus och jah, ni fattar ;)
förövrigt var det en jätte fin lucia , bara så alla vet så tycker jag det. jag tyckte hon var jätte duktig:) GRATTIS!!!
skulle gärna också velat vara lucia, men man kan inte alltid ha turen på sin sida....
sexorna var inte så jätte bra, förlåt men det är så jag tycker. de var inte så duktiga på scen, stod o prata o fnissa medans de sjöng plus att de sjöng juh knappt! man hörde ett lätt mummlande....men deras skämt om Ica Maxi var jätte kul ;)
femmorna var asa duktiga!! deras julspex var så himmla bra och gulligt!! de små killarna som sjöng var jätte bra och jag tycker att den lilla killen som ska sjunga solo i berwald är fett söt! :) hihi
men vi ägde juh ändå allt! de äldsta, de snyggaste, de bästa :) hahaha. och att Daniel styrde upp vårt lilla spex intåg, med att han saknade tomtemor eller nåt sånt, var jätte bra. det gjorde lixom att det var lite mer naturligt att vi kom inskuttande. vi var riktigt sygga allihoppa och jätte duktiga, om ni vill veta vad jag tycker alltså :) själv måste jag erkänna att jag sjöng väl lite falskt på vissa toner men så blir det lätt när man är förkyld :S men hoppas ingen märkte så jätte mkt ;)

men lucia konsert är ju inte det ända som har hänt idag. det var juh Idol final också!!! jag satte på den direkt närjag kom hem, fast då var det ett tag kvar tills röstnings delen av programmet. men när det väl kom, och Kelly Clarksson var med, ojsch snacka om att jag hade velat va där. och som brorsan sa "tror du att det är fullsatt?" "neh, Nacka Musikklasser hade juh Lucia konsert" ;) hahaha, men faktiskt :)
så, Amanda eller Maria? jag var lite kluven. jag har inte riktigt tyckt om Marie så jätte mycket, visst hon har en jätte fin röst men på nåt sett har endå Amanda varit lite bättre, men det är väl kanske för att hon liknar lite mig i stil....kanske. jag tyckte att Amanda skulle vinna, men endå inte. för oftast så lyckas Idolerna bättre om de inte vinner. Men den som egentligen var bäst i hela tävlingen var såklart Daniel!!! han ägde alla alltid, och jag blev så skita ledsen när han åkte ut! helt fel enligt mig!!!! men såklart var det riktigt kul med två tjejer i Finalen som omväxling, plus att det var två riktigt bra tjejer :)
men i röstningen var jag.....Neutral. jag röstade inte på någon, utan lät ödet bestämma. snällt va? haha
 <-- Globen, 12 000 åskådare
 <--Jiihde him self
 <-- Amanda
 <--Marie, Idol 2007

(mer pics på "mitt andra jag")

men nu ska jag försöka umgås lite med familjen och sen måste jag väl sova också, fast inte på ett tag ;)
o så ska vi typ städa på landet imorrn, fast jag skulle hellre vilja ligga hemma o bara slappa hela dan. men ödet är som ödet e , men vi får se om man kanske kan försöka smita undan ett tag iallafall :) o sen så e det juh Berwald på Söndag!! och inte att förglömma, Beatrices födelsedag!!!! hon har lovat att inte nämna det och hon har faktistk lyckats! men på söndag, Bea, så får du faktiskt tjata om att det är din födelsedag, om du vill, för det är juh inte varenda dag man fyller 15 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS I FÖRSKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis också till Lisas lillasyster Emelie som också fyller år på söndag :)

(förlåt för att jag skrev samma sak på båda bloggarna men jag orkade inte skriva om det ;) hihi

PUSSPUSSPUSSPUSS PÅ ER ALLA<333

Kommentarer
Postat av: Lolloliten

håller med dig på allt om lucian och idol, haha :)
du är så söt, frajdäj.
jag har skrivit ett helt inlägg om hur mkt jag kommer sakna musiken, haha.
pööössar

2007-12-08 @ 15:44:38
URL: http://lifeoflowlow.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0